Podnikanie a zamestnanie

AVION v Bratislave má novú marketingovú manažérku

Katarína Michaliaková

Najväčšie nákupné centrum na Slovensku Avion v Bratislave zmenilo marketingovú manažérku. Od septembra tohto roka je za marketingové kampane centra, jeho komunikáciu a brand Avionu zodpovedná Petra Vojtasová. Nová manažérka na pozícii nahradila Katarínu Michaliakovú.

„Náročné obdobie pandémie nás naučilo vo väčšej miere využívať online priestor nielen na prácu, ale aj na vzdelávanie, nákupy a zábavu. Mojím zámerom je správne nastaviť online a offline komunikáciu centra tak, aby naši zákazníci dostali čo najpríjemnejší nákupný zážitok v bezpečnom prostredí. Dôležitým cieľom nášho tímu bude v najbližších mesiacoch aj podpora našich partnerov a komunít v aktuálnej zložitej situácii, hovorí Petra Vojtasová, nová marketingová manažérka Avionu v Bratislave.

Petra Vojtasová sa venuje marketingu profesionálne vyše 13 rokov. Ako marketingová asistentka pôsobila štyri roky aj v nákupnom centre Avion. Jej náplňou bola na pozícii od roku 2012 až do roku 2016 koordinácia eventov, príprava marketingových plánov a stratégií aj správa sociálnych sietí centra.

Následne v roku 2017 získala skúsenosti aj na pozícii senior marketingovej špecialistky v nákupnom centre Bory Mall.

Od roku 2018 pôsobila ako výkonná riaditeľka v reklamnej agentúre Popcorn v Bratislave. Jej tím pripravoval kreatívne kampane pre klientov z rôznych oblastí biznisu.

Petra ovláda angličtinu, absolvovala školenia v oblasti marketingovej stratégie, digitálneho marketingu, sociálnych sietí aj komunikácie s médiami.


—–

Avion v Bratislave je najväčšie nákupné centrum na Slovensku s prenajímateľnou plochou vyše 100-tisíc m2. Centrum vlastní investor, developer a správca – spoločnosť INGKA Centres.

INGKA Centres (predtým IKEA Centres) patrí do skupiny INGKA Group. Jej poslaním je stavať, rozvíjať a spravovať nákupné centrá pre čo najširší okruh zákazníkov v spolupráci so svojím kotevným nájomníkom – obchodnými domami IKEA. Spoločnosť INGKA Centres ponúka príležitosť na vznik spoločenských miest budúcnosti, záleží jej na posilňovaní vzťahu s nájomníkmi a na rozširovaní nových maloobchodných riešení v medzinárodnom meradle. INGKA Centres vlastní a spravuje celkovo 45 nákupných centier v 15 krajinách sveta – v Číne, Európe a Rusku. Centrá majú dokopy vyše 3,2 milióna štvorcových metrov prenajímateľnej plochy a približne 480 miliónov návštevníkov ročne. Viac na www.avion.sk.


Komentáre (0)

Vaša reakcia

Vaša emailová adresa nebude zverejnená. Povinné polia sú označené *