Správy

„Daňováci“ v pohotovosti, aj call centrum 

Finančná správa na konci mesiaca posilňuje prevádzkové hodiny úradných hodín na daňových úradoch  aj call centra. Call centrum finančnej správy bude vo vybraných dňoch na prelome marca a apríla dostupné až do polnoci, pre klientov aj cez víkend.

Týmto opatrením chce finančná správa pomôcť najmä fyzickým osobám podnikateľom pri elektronickom podávaní daňového priznania k dani z príjmov za rok 2018.

Finančná správa chce vďaka tomuto opatreniu zabezpečiť dostatočnú metodickú a technickú podporu nielen pre elektronicky komunikujúcich daňovníkov, ale aj pre prvých klientov, ktorí sa budú pripájať k eKase.


1. apríl nie je len termínom na odovzdanie daňového priznania k dani z príjmov, ale aj termínom online pripojenia novovzniknutých pokladníc na finančnú správu.

Call centrum finančnej správy bude mať prevádzkové hodiny posilnené už od pondelka 25. marca, až do pondelka 1. apríla. K dispozícii bude počas posledného marcového pondelka a piatku, rovnako ako počas prvého aprílového pondelka, až do polnoci.

V ostatné dni budú odborníci na call centre pracovať do 19.-tej hodiny. Podpora bude pre klientov dostupná aj počas posledného marcového víkendu.

25.03.1908.00 – 24.00
26.03.1908.00 – 19.00
27.03.1908.00 – 19.00
28.03.1908.00 – 19.00
29.03.1908.00 – 24.00
30.03.1910.00 – 16.00
31.03.1910.00 – 16.00
01.04.1908.00 – 24.00

Okrem rozšírenia prevádzkových hodín na call centre bude posilňovať aj úradné hodiny na daňových úradoch, rozšírila tiež miesta pre preberanie daňových priznaní.

Môže vás zaujať:

Tu odovzdáte daňové priznanie, aj v „kulturákoch“




Komentáre (0)

Vaša reakcia

Vaša emailová adresa nebude zverejnená. Povinné polia sú označené *