Správy

Finančná správa sa stiahla, je na telefónoch

Finančná správa pre pandémiu koronavírusu výrazne obmedzila osobnú komunikáciu so svojimi klientmi. Snaží sa tak zamedziť jeho šíreniu a zároveň chrániť svojich klientov a zamestnancov. Keďže však chce poskytovať klientom čo najlepšie služby aj naďalej, rozširuje služby svojho call centra.

To bude pre podávanie daňových priznaní dostupné dlhšie. Finančná správa dáva zároveň do pozornosti možnosť rôznych ďalších neosobných foriem komunikácie, ktoré sú v súčasnej situácii najbezpečnejšie.

Marec je mesiacom, ktorý predstavuje pre daňovníkov a finančnú správu najhektickejšie obdobie. Aj napriek tomu, že Vláda SR odsúhlasila podanie daňového priznania v lehote do 30.06. bez akéhokoľvek oznámenia o predĺžení lehoty a bez uloženia pokuty za oneskorené podanie, niektorí daňovníci si napriek tomu chcú svoje povinnosti vysporiadať ešte v marci. Finančná správa preto rozširuje úradné hodiny, počas ktorých bude dostupné jej call centrum.


Okrem štandardných úradných hodín call centra – každý pracovný deň od 8.00 do 16.00 hod. – bude call centrum finančnej správy dostupné nasledovne:

Zdroj: FS SR

„ Finančná správa zároveň pripomína, že svoje dopyty môžu klienti vybaviť jednoducho z pohodlia domova aj vďaka elektronickej komunikácii. Svoje otázky môžu adresovať pracovníkom finančnej správy aj vďaka telefonickej či e-mailovej komunikácii. Zároveň finančná správa ponúka využitie aj menej tradičných foriem komunikácie – k dispozícii pre daňovníkov je chatbot Taxana (obsah chatbotu ponúka odpovede aj na otázky spojené s opatreniami pre koronavírus), sociálne siete (Facebook, Instagram), podpora prostredníctvom Skype for business (platí pre pomoc pri elektronickej komunikácii) či online chat,“ uviedla pre Dalito.sk hovorkyňa správy Ivana Skokanová.

Dodala, že finančná správa zároveň pripomína, že na svojich úradoch skrátila úradné hodiny. Podateľne sú dostupné každý pracovný deň v čase od 8.00 do 11.00 hod. a klientske zóny v stránkových dňoch (pondelok, streda, piatok) v čase od 8.00 do 11.00 hod.

V bratislavskej Petržalke, pred najväčším a najvyťaženejším daňovým úradom na Slovensku, je k dispozícii pre daňovníkov aj mobilná kancelária.



Komentáre (0)

Vaša reakcia

Vaša emailová adresa nebude zverejnená. Povinné polia sú označené *