Poradňa

Klesá záujem o vaše služby a produkty? Toto môže byť problém

Žiaden podnikateľský subjekt sa nepoteší, keď jeho tržby začnú rapídne klesať. Napriek podnikaniu potrebných krokov na zvýšenie návštevnosti kamenných predajní a e-shopu sa môže stať, že nezaznamenáte úspech a tržby budú naďalej nízke.

Ako ale zvýšiť záujem klientov o produkty a služby a čo všetko pre to musíte urobiť?

Účasť na rôznych eventoch

Každoročne sa na Slovensku a aj v zahraničí konajú rôzne eventy, výstavy a promo akcie, kde majú podnikatelia možnosť ukázať svoje produkty. Účasť na eventoch, výstavách a promo akciách je najmä pre tých podnikateľov, ktorých trápi klesajúca tržba, veľmi dôležitá. Zákazníci, najmä tí náročnejší, požadujú častokrát priamy kontakt nielen so samotnými produktmi, ale aj majiteľmi, zamestnancami firmy.

Nákup cez internet je síce veľmi populárny a obľúbený, osobný kontakt nič nevynahradí. Zúčastňujte sa preto takýchto akcií a nezabúdajte si so sebou vziať pevný promo stánok. Eventy, promo akcie a výstavy sa konajú vo veľkých priestoroch, kde si každý záujemca prenajme určitý priestor. Väčšinou si však bude musieť doniesť aj vlastný stánok.

Tlačená reklama

Aj keď všetko sa orientuje hlavne na internet, skúste sa zamerať na tlačenú reklamu. Bilboardy, reklamné letáky – toto vám pomôže zvýšiť záujem o služby a produkty. Zamerajte sa na tlačenú reklamu a kúpte si do firmy výkonnejší rezací ploter. Jedná sa o zariadenie, ktoré zabezpečuje orezávanie tlačenej reklamy alebo výrezy do rôznych materiálov ako napríklad plasty, fólie, či iné pevné materiály.

Tlačená reklama nie sú len bilboardy a reklamné letáky. Sú to aj reklamné nápisy na produktoch, obaly produktov a podobne.

Zamerajte sa na zlepšenie (skvalitnenie) tlačenej reklamy a na klesajúci záujem o produkty a služby môžete zabudnúť. Vedeli ste, že kvalitným dizajnom produktov prilákate viac a viac ľudí? Napriek všetkému je potrebné vedieť, že ľudia nakupujú očami a aj keď skalopevne tvrdia, že sa zameriavajú len na kvalitu, dizajn si tiež všímajú.

Vernostný systém

Vernostný systém, napriek tomu, že ho mnohí podnikatelia odmietajú, má zmysel a pomáha výrazne zvýšiť záujem klientov a produkty a služby firiem. Vernostný systém ale musí byť výhodný pre zákazníkov, nesmie to byť len zbieranie bodov, ktoré sa v dôsledku ani nevyplatí.

Ak napríklad predávate tonery, ponúknite balenie kvalitných tonerov Canon alebo iné značky tonerov grátis k nákupu. Zákazníci sa k vám aj v budúcnosti vrátia, pretože budú vedieť, že máte vernostný systém, ktorý myslí na zákazníkov.

Pozor na podnikanie s priateľom!



Komentáre (0)

Vaša reakcia

Vaša emailová adresa nebude zverejnená. Povinné polia sú označené *