Česká republika

Milka prekvapila novou čokoládou Milka Darkmilk

Milka uvádza na trh nový rad čokolád Milka Darkmilk

  • Produkty sú založené na spojení jemného alpského mlieka
    s extra porciou kakaa
  • Nový segment čokolád Milka podporí aj reklamný spot z industriálneho prostredia

Od apríla nájdu zákazníci na pultoch s cukrovinkami nový produktový rad čokolád Milka s názvom Darkmilk. Výrobca čokolády, spoločnosť Mondelēz International, vstupuje s novými produktmi do nového segmentu čokolád, ktoré sú síce stále mliečne, ale vďaka zvýšenému, minimálne 40 % obsahu kakaovej sušiny sa chuťovo približujú čokoládam tmavým.

V ponuke sú aktuálne tri príchute, tmavá mliečna, mandľová a so slaným karamelom, všetky sú v 85-gramovom balení. Na novinku upozorňuje aj reklamný spot.

„Výskumy ukazujú, že s rastúcim vekom ľudia uprednostňujú tmavé varianty čokolád. Pre mnohých z nich sú tie, ktoré sú dostupné na trhu, príliš horké a chýba im jemnosť, ktorú oceňujú pri mliečnej čokoláde,“ hovorí Lenka Čermáková, manažérka marketingu čokolád Milka. „Nový rad cieli  presne na týchto zákazníkov,“ dodáva Čermáková s tým, že od ostatného sortimentu sa čokoláda Milka Darkmilk odlišuje nielen chuťou, ale aj vizuálne.

Milka darkmilk Alpine Milk/foto: Mondelēz Slovakia

Obal je voľne prepojený so zavedenými produktmi Milka. Objavuje sa na ňom pre značku typicky fialová farba, ale dominantne tmavšia, doplnená výrazným zlatým nápisom Darkmilk.

Nové tabuľkové čokolády sú rovnako ako ostatné produkty Milka založené na obsahu stopercentného alpského mlieka. Na obale sa nachádza logo programu Cocoa Life pre udržateľné pestovanie kakaa.

Milka darkmilk Almond/foto: Mondelēz Slovakia

Uvedenie na trh bude sprevádzané reklamnou kampaňou, ktorú pripravila  amsterdamská agentúra Weiden+Kennedy. V jej hudbou vyladenom príbehu muž pri výrobe čokolády v snahe získať si pozornosť svojej kolegyne omylom pretočí dávkovač, a tak sa do čokolády dostane väčšie množstvo kakaovej hmoty.

Milka darkmilk Caramel_/foto: Mondelēz Slovakia

Chybný manéver roztržitého mladíka nakoniec vedie k šťastnému koncu spočívajúcemu v spoločnom vychutnávaní si pripravenej pochúťky.

Holandský produkčný tím si na natočenie reklamy vybral českú lokáciu. Natáčalo sa v priestoroch Toušeňských ateliérov v blízkosti Prahy.


Nakrúcanie /foto: Mondelēz Slovakia

Bývalý cukrovar z konca 19. storočia si aj napriek významnej rekonštrukcii zachoval genia loci a svojím charakterom výborne korešponduje s emóciami, ktoré sa prelínajú celým príbehom.

Televízny spot môže verejnosť vidieť v televízii, v on-line a na sociálnych sieťach. V spolupráci s obchodnými partnermi sa v obchodoch uskutočnia ochutnávky a ďalšie podporné aktivity. Nákup médií zabezpečuje agentúra Wavemaker.

O spoločnosti Mondelēz Slovakia

Spoločnosť Mondelēz Slovakia s.r.o. je súčasťou skupiny spoločností Mondelēz International, ktorá je popredným svetovým výrobcom cukroviniek a pečených produktov. Skupina v súčasnom období zamestnáva viac ako 80-tisíc zamestnancov a svoje výrobky predáva v 150 krajinách sveta. Medzi jej najznámejšie značky patrí čokoláda Milka a Cadbury, sušienky Oreo a Lu alebo žuvačky Trident. Do portfólia produktov na českom a slovenskom trhu patria značky BeBe Dobré ráno, Opavia, Brumík, Fidorka, Figaro, Halls, Kolonáda, Miňonky či TUC. Mondelēz International je v Českej republike a na Slovensku jednotkou vo výrobe cukroviniek a pečených produktov. V štyroch továrňach, dvoch obchodných jednotkách a centre zdieľaných služieb zamestnáva takmer 2,5 tisíca ľudí. Obchodné zastúpenie firmy tu predáva 500 produktov pod 16 značkami.

Mondelēz International na európskych trhoch povedie Vince Gruber

 



Komentáre (0)

Vaša reakcia

Vaša emailová adresa nebude zverejnená. Povinné polia sú označené *