PR články

Pridajte sa! Milka obnovuje zabudnutú tradíciu vajíčkobrania

· Obľúbená jemná čokoláda Milka láka v tohtoročnej kampani spotrebiteľov na hravé poňatie Veľkej noci so znovu objavenou tradíciou hľadania vajíčok · Na špeciálnom webe ponúka tipy, ako zorganizovať vajíčkobranie a návody na  stiahnutie · Myšlienku hravej tradície podporí influencerská rodina Laci a Anči Strike

Obľúbená značka čokoládových cukoviniek Milka v tohotoročnej veľkonočnej kampani znovu objavuje tak trochu zabudnutú tradíciu vajíčkobrania.

Na webových stránkach vajickobranie.sk obnovuje zajačika, ktorý prináša deťom veľkonočné vajíčka a ďalšie dobroty, a prostredníctvom kreatívnych tipov a návodov nabáda širokú verejnosť na zorganizovanie tejto jemnej a hravej tradície.

Súčasťou kampane je aj video TV spotu s tematikou vajíčkobrania, ktoré môže verejnosť vidieť od 25. marca v televízii a na YouTube, neskôr bude uverejnené i na Instagrame a Facebooku.

Súťaž

Súčasťou kampane bude aj súťaž o veľkonočné produkty Milka. Ideu tejto hravej tradície podporia aj influenceri, konkrétne dvojica tanečníkov a zároveň rodičov, Laci a Anči Strike.

„Zvyk v podobe hľadania veľkonočných vajíčok má v našom regióne korene siahajúce až do 16. storočia. V priebehu niekoľkých rokov bol potlačený do úzadia na úkor šibačky a dalších tradícií. Ide o hravú zábavu, ktorá je vhodná aj pre malé deti, dokáže spojiť generácie, vytiahnuť ich von do prírody, do parku, lesa či záhradz, kde sa vajíčkobranie najčastejšie odohráva,“ hovorí Lucie Hasincová, manažérka značky Milka.

„Vajíčkobranie, rovnako ako značka Milka, nesú v sebe znaky tradície a jemnosti. Preto sme sa rozhodli pre našich spotrebiteľov tento zvyk obnoviť a kampaňou sa ich snažíme podnietiť k tomu, aby ho prijali za svoj a rozšírili o vajíčkobranie svoje rodinné tradície,“ doplňuje L. Hasincová.

S kampaňou Vajíčkobranie sa verejnosť stretáva v digitálnom prostredí od 25. marca do Veľkej noci. Jej súčasťou je video na tému vajíčkobranie, bannerová podpora, posty na sociálnych sieťach a súťaž o produkty Milka.

Kľúčovým nástrojom kampane je webová stránka vajickobranie.sk, kde návštevníci nájdu nielen informácie o histórii tejto tradície, ale predovšetkým množstvo hravých tipov a nápadov na zorganizovanie vajíčkobrania pre malých koledníkov, ktoré sú na stiahnutie a voľné použitie. Súčasťou kampane je aj PR podpora.

Za konceptom kampane pre Česko, Slovensko a Maďarsko stojí agentura Outbreak. Taktiež zastrešuje realizáciu v Česku a na Slovensku. PR podporu zabezpečuje agentura Native PR. V Maďarsku realizuje kampaň agentura HPS.

O spoločnosti Mondelēz Slovakia

Spoločnosť Mondelēz Slovakia je súčasťou skupiny spoločnosti Mondelēz International, ktorá je popredným svetovým výrobcom čokolády, sušienok, žuvačiek a cukríkov. Skupina v súčasnom období zamestnáva viac ako 80-tisíc zamestnancov a svoje výrobky predáva v 160 krajinách sveta. Medzi jej najznámejšie značky patrí čokoláda Milka a Cadbury, sušienky Oreo a Lu alebo žuvačky Trident. Do portfólia produktov na českom a slovenskom trhu patria značky BeBe Dobré ráno, Opavia, Brumík, Fidorka, Figaro, Halls, Kolonáda, Miňonky či TUC. Mondelēz International je v Českej republike a na Slovensku jednotkou vo výrobe sušienok a čokoládových cukroviniek. V štyroch továrňach, dvoch obchodných jednotkách a centre zdieľaných služieb zamestnáva takmer 2,5 tisíca ľudí. Obchodné zastúpenie firmy tu predáva 430 produktov pod 19 značkami. Viac TU

 

 

Komentáre (0)

Vaša reakcia

Vaša emailová adresa nebude zverejnená. Povinné polia sú označené *