PR články

UNIQA s prestížnou cenou Customers´ friend za priateľský prístup k zákazníkom

UNIQA poisťovňa získala po Best Buy Award ďalšie ocenenie a stala sa držiteľom zlatej medaily Customers´ friend, ktorá oceňuje priateľský prístup k zákazníkom. Cenu udeľuje spoločnosť Icertias (International Certification Association GmbH) na základe výskumu a podrobnej analýzy, ktorá skúma vzťah spoločnosti so zákazníkmi (klientami), zamestnancami, obchodnými partnermi a hodnotil sa aj celkový obraz a vnímanie UNIQA poisťovne na Slovensku.

Produkty UNIQA ocenili tento rok aj sprostredkovatelia poistenia, v ich hodnotení uspela UNIQA v poistenia domova, cestovného poistenia a celkovo neživotného poistenia.

UNIQA poisťovňa získala v podrobnej analýze 4.72 bodov z 5.0, čím splnila podmienky na vstup do prestížneho klubu Priateľ zákazníkov, stala sa držiteľom zlatej medaily „Priateľský k zákazníkom – PRETOŽE TO JE TO, NA ČOM NÁM ZÁLEŽÍ“ a statusu výnimočnosti „Superior Excellence“.

Výskum sa zameral na vzťahy UNIQA so svojimi zákazníkmi (klientmi), zamestnancami, obchodnými partnermi ale aj na celkový obraz spoločnosti na Slovensku.

Analýza na základe výskumu posudzovala štyri kľúčové piliere:

  • Povesť, kde sa hodnotil vzťah so zákazníkmi; Zákaznícka podpora; Vzťah so zamestnancami; Vzťah s obchodnými partnermi; Hodnotenie inovácií; Finančná stabilita; Kvalita riadenia; Kvalita produktov a služieb na trhu; Konkurencieschopnosť, a Spoločenská zodpovednosť
  • Komunikácia a spoločenské záležitosti sa hodnotili prostredníctvom mediálnych vzťahov; digitálnej komunikácie a klasickej komunikácie.
  • Skúsenosť používateľa sa hodnotila podľa kategórií ako: Intuitívnosť; Jednoduchosť; Rýchlosť; Odolnosť, a Dostupnosť.
  • Dôvera bola hodnotená cez podkategórie Kompetentnosť; Spoľahlivosť; Integrita, a Transparentnosť.

Analýza sa vyhodnocuje podľa druhotných metód výskumu na základe kritérií ICC (Medzinárodná obchodná komora) a ESOMAR (Svetová asociácia odborníkov na marketingový výskum).

Sprostredkovatelia ocenili UNIQA produkty v neživotnom poistení

UNIQA získala ocenenie aj od sprostredkovateľov poistenia. Konferencia sprostredkovateľov v poisťovníctve 2019 ocenila produkty UNIQA tromi cenami. V kategórii poistenia majetku fyzických osôb získala UNIQA 3.miesto, rovnako sa umiestnila aj v prípade cestovného poistenia. Ako tretiu najlepšiu poisťovňu ju sprostredkovatelia označili aj v hlavnej kategórii – Poisťovňa roka v produktoch neživotného poistenia.

Slovenská asociácia sprostredkovateľov v poisťovníctve (SASP) hodnotila v prvom ročníku ankety 21 poisťovní pôsobiacich na slovenskom trhu. V jednotlivých kategóriách hodnotili produkty finanční agenti na základe ich rozsahu, servisu, kvality likvidácie a prihliadalo sa aj na ekonomické výsledky poisťovne.

UNIQA produkty podľa SASP:

3. miesto v kategórii Poistenie majetku fyzických osôb 

3. miesto v kategórii Cestovné poistenie 

3. miesto v kategórii Poisťovňa roka v produktoch neživotného poistenia 

UNIQA poisťovňa, a. s. je univerzálna poisťovňa poskytujúca široké spektrum poistných produktov v oblasti životného aj neživotného poistenia. Zaznamenáva kontinuálny nárast v predpísanom poistnom ako aj úspešný hospodársky výsledok. Pôsobí na slovenskom poistnom trhu od roku 1990, keď bola založená pod názvom Poisťovňa OTČINA, a.s., v roku 2001 sa na základe rozhodnutia koncernu UNIQA Group mení obchodné meno na UNIQA poisťovňa, a.s. V súčasnosti je koncern prostredníctvom svojich dcérskych spoločností zastúpený v 18 európskych krajinách a obsluhuje takmer 10 miliónov klientov.

Kto uhradí škody po nájomcoch Airbnb?

Komentáre (0)

Vaša reakcia

Vaša emailová adresa nebude zverejnená. Povinné polia sú označené *