UNIQA opäť medzi elitou značiek Slovak Retail Superbrands 

zdroj: UNIQA
PR -

UNIQA SK získala už druhý raz po sebe ocenenie Slovak Superbrands Award 2023 v kategórii B2 C a stala sa tak najprestížnejším retailovým brandom medzi poisťovňami pôsobiacimi na Slovensku. Titul „Slovenská super značka“ získavajú už 10 rokov spoločnosti predstavujúce absolútnu špičku vo svojom odbore.

udelení Slovak Superbrands Award 2023 pre najlepšie značky v segmente B2C(retail)rozhodli slovenskí spotrebitelia a odborná porota Brand Council na základe prieskumu, zrealizovaného renomovanou agentúrou Incomind. Členmi poroty sú uznávaní odborníci z oblasti marketingu, komunikácie a reklamy.

Získaním ocenenia Slovak Superbrands potvrdila UNIQA príslušnosť medzi elitu B2C brandov na slovenskom trhu, ktoré môžu slúžiť ako príklad úspešného rozvoja a zvyšovania hodnoty značky. Zároveň predstavuje absolútnu špičku v odvetví poisťovníctva. Je tiež dôkazom úspešnej realizácie stratégie riadenia značky a dôrazu na proklientsky prístup v rámci koncepcie Client Centricity. Výsledok tiež potvrdzuje dlhodobo vysokú spokojnosť klientov UNIQA meranú priebežne celý rok vo všetkých okamihoch zákazníckej cesty aj vysoký Net Promoter Score (mieru ochoty odporučiť značku zo strany klientov svojim blízkym).

Titul Czech Superbrands v kategórii B2B (korporátny obchod) získala tento rok už po ôsmy raz za sebou aj česká UNIQA pojišťovna a opätovne sa zaradila medzi elitu brandov na českom trhu.

“Opätovné ocenenia Superbrands je pre nás dôkazom toho, že sme schopní dlhodobo konkurovať a vieme, ako využiť náš potenciál. Tohtoročné potvrdenie je pre nás o to cennejšie, že sme ho dosiahli v ťažkých časoch hospodárskeho poklesu a nepriaznivého obdobia pre podnikanie. Korporátne podnikanie je pre nás veľmi dôležité a jeho význam sa ďalej zvyšoval v rámci novej stratégie skupiny UNIQA 3.0 na roky 2021-2030.  Musíme flexibilne reagovať na dynamické zmeny potrieb zodpovedajúce trendom, ako aj aktuálnym zložitým rámcovým podmienkam,”  komentoval získanie ocenenia Martin Žáček, predseda predstavenstva a generálny riaditeľ finančnej skupiny UNIQA v Českej republike a na Slovensku.

Superbrands je nezávislou globálnou autoritou v oblasti hodnotenia a oceňovania obchodných značiek. Titul Superbrands je znakom unikátneho postavenia a uznaním špeciálnej pozície značky na lokálnom trhu. Pečať Superbrands získavajú značky s vynikajúcou povesťou v oblasti B2C a B2B – zákazníci si s nimi spájajú významné hodnoty a majú k nim osobný vzťah.

Program Superbrands vznikol pred viac ako dvadsiatimi rokmi vo Veľkej Británii. Marketingoví a komunikační odborníci si stanovili dva ciele: uviesť do stredu pozornosti mimoriadne silné značky a prezentovať ich ďalším spoločnostiam, ktoré by sa rady rozvíjali a učili. Odvtedy získal program celosvetové uznanie a dnes je program Superbrands uznávaný ako rešpektované ocenenie v 90 krajinách na piatich kontinentoch. Komisia Brand Council ma pri udeľovaní cien kľúčovú úlohu, preto sa jej členmi môžu stať len poprední, vysoko uznávaní experti. Pri prvotnej nominácii sú zaradené značky registrované v lokálnej obchodnej trade-mark databáze. Spoločnosť Dun&Bradstreet, popredný svetový poskytovateľ obchodných informácií, následne vytvorí zoznam kandidátov na základe tvrdých obchodných dát. Potom agentúra INCOMIND na základe poznateľnoti a obľúbenosti značky zúži výber na zoznam semifinalistov. Ak sa značka dostane na tento short-list, konečné slovo o udelení titulu má národná odborná komisia Brand Council zložená z profesionálov z oblasti biznisu, komunikácie, marketingu, médií a trhového výskumu.