Aj takto môžete budovať imidž modernej firmy

Dalito.sk/ilustračné foto: ImageFlow / Shutterstock
PR -

Pre úspech v tvrdej konkurencii je často dôležité vedieť urobiť dojem na zákazníka. Predsa len, keď sa zákazník rozhoduje medzi dvoma, či viacerými firmami, ktoré mu ponúkajú porovnateľný produkt, či službu, často prichádzajú na rad emócie, či to, ktorá firma spraví lepší dojem.

Prestaňte už tlačiť reklamné plagáty a využite LED technológiu

A dobrý dojem sa dá budovať aj tak, že vaša firma bude využívať moderné technológie, ktoré každému ukážu, že nestagnujete, ale neustále sa posúvate vpred. Moderné technológie však nemusia byť len o takzvaných smart riešeniach, či zakomponovaní umelej inteligencie všade, kde sa to dá.

Ak máte predajňu ako dávate okoloidúcim potenciálnym zákazníkom vedieť o práve prebiehajúcej akcii, či špeciálnej ponuke? Predpokladáme, že si dávate tlačiť reklamné plagáty a tie lepíte na dvere, či výklady.

A čo takto šetriť náklady na tlač a aj prírodu a zaobstarať si moderné flexibilné LED obrazovky? Tie sú tak tvárne, že ich dokonca môžete zvinúť pri preprave! Vďaka tejto vlastnosti ich môžete „vytvarovať“ do netradičných tvarov, čím určite pritiahnu pozornosť. A nebojte sa, že by kvôli tvárnosti išlo o niečo krehké. Sú dostatočne pevné a odolné na to, aby boli vhodné nielen do interiéru, ale aj do exteriéru.

Elektrický vysokozdvižný vozík ocenia aj vaši zamestnanci

Avšak aj taká všedná vec, akou je napríklad vysokozdvižný vozík, môže dávať najavo, že ste modernou firmou. Stačí, ak vymeníte starý vozík so spaľovacím motorom za ekologický elektrický vysokozdvižný vozík.

Elektrické VZV však nie sú len o budovaní imidžu modernej firmy, či dbaní o životné prostredie. Ocenia ich aj vaši zamestnanci pracujúci na nich, či v ich blízkosti, keďže sú tichšie ako vozíky so spaľovacími motormi a pri svojej prevádzke nevypúšťajú žiadne výfukové plyny. Okrem toho k vysokej hospodárnosti ich prevádzky prispieva systém energetického manažmentu.

ISO norma, ktorá vám pomôže chrániť životné prostredie

Pri obidvoch príkladoch sme okrem moderného imidžu spomínali aj pozitívny vplyv na životné prostredie. Téma ekológie môže síce do značnej miery pôsobiť ako „módna“, ale to neznamená, že nie je potrebná.

Ak vám ochrana životného prostredia nie je cudzia a rovnako nie sú pre vás neznámou normy ISO, spĺňaním ISO 14001 sa môžete taktiež pričiniť o ochranu životného prostredia. V centre pozornosti tejto normy je práve snaha o znižovanie odpadov, odborné nakladanie s odpadom, znižovanie energetickej náročnosti, či redukovanie vypúšťania škodlivých emisií.